pátek 30. června 2017

Trend It Up 015 - Soft Matte

Modré laky na nehty nikdy nebyly nic pro mě, a na nehtech podle mě neslušely nikomu. Po nějaké době jsem na milost vzala námořnickou modrou, která se mi na nehtech začala i celkem líbit. To všechno bylo jen do doby, než jsem v DMku narazila na tento krásný lak od Trend It Up. Laky od téhle značky mám snad nejradši, a to jsem těch značek vyzkoušela celkem dost. A když jsem viděla tu cenu - cca 30 Kč, tak jsem ho tam nemohla nechat.

Lak zasychá opravdu krásně do matna, a na nehtech mi bez jakékoliv báze vydrží v pořádku až 4 dny.
Štěteček je na nanášení laku úplně skvělý, takže aplikace jde úplně sama. Ale to vám asi nemusím říkat, protože jsem si jistá, že laky Trend It Up jistě všechny znáte. 


Jedna vrstva sice plné krytí nedokáže zajistit, ale dvě už ano. To mi ale vůbec nevadí, protože u málokterého laku nemusím nehty přetírat podruhé.


Jak samy můžete vidět, tak barva je to krásná, a na opálené pokožce bude vypadat ještě mnohem líp. (Ono vlastně všechno vypadá na opáleném těle líp :))) Asi jsem našla svůj nejoblíbenější lak pro tohle léto :).

Jak se vám líbí? A jaký je váš oblíbenec na léto? :) K.

Žádné komentáře:

Okomentovat