pondělí 23. ledna 2017

Textilní maska na rty Sephora

Suché rty mě trápí celoročně, a ani tohle zimní mrazivé počasí není výjimkou. Proto když jsem na e-shopu Sephory viděla masku na rty, která slibuje hydrataci a regeneraci, tak jsem neváhala, a přihodila ji do košíku. 

Masku jsem kupovala na e-shopu Sephora. V balení, které stojí 70 Kč najdete jednu textilní masku. Maska se prodává ve dvou provedeních - Hydratační a zjemňující maska na rty s růží a Ochranná a regenerační maska na rty s bambuckým máslem, kterou jsem zkoušela já.
Co maska slibuje? Masky na rty Sephora inspirované asijskými zkrášlovacími rituály nabízejí účinné řešení vašich problémů se rty.
Při otevření je potřeba masku zbavit ochranné fólie, která se nachází na obou stranách masky. Poté se přiloží na rty, nechá se působit 15 minut a po sejmutí zbytek neoplachujeme, ale vmasírujeme do rtů. Na můj vkus je platýnko masky až zbytečně velké, ale je to určitě lepší, než kdyby bylo malé.


Parfemace masky je prakticky nulová, ale po sundání masky jsem na rtech cítila jemně nahořklou chuť. 
Zhruba po 5 minutách jsem pod maskou na cítila jemné brnění/lechtání, ale bylo to celkem příjemné. Po 15 minutách jsem přebytek vmasírovala do rtů, a ty pak byly opravdu krásně jemné a hydratované. Myslela jsem, že se ráno vzbudím, a ani si nevzpomenu, že jsem nějakou masku měla, ale rty vydržely krásně hydratované a jemné další 2-3 dny. Kdybych balzám na rty nepoužívala už automaticky, tak myslím, že první dva dny by vůbec nebyl potřeba.


Na stránkách doporučují masku aplikovat 2-3x týdně, což by vám určitě zaručilo krásně jemné a hydratované rty, ale 70 Kč za masku na rty se mi 3x týdně dávat nechce. Každopádně pro občasnou péči o rty už mám svého oblíbence.
Abych masku ale jen nechválila, tak vám musím říct, že mít celých těch 15 minut zavřenou pusu a neříct ani slovo byl docela boj :D.

A jak vy pečujete o rty? Už jste tuhle masku zkoušely? :) K.

17 komentářů:

  1. ešte som neskúšala a ani som nad touto maskou na pery ešte ani nerozmýšlala :) inak páči sa mi tvoj blog, dávam sledovanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. túto masku som už zaregistrovala na Instagrame :) prišla mi vtipná, keď ju mal niekto na ústach :) ale ak to splnilo účel, tak prečo nie :) skúsila by som :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to na fotkách přišlo divné, ale upřímně, těch minut, kdy jsem musela mlčet a ani jsem nemohla otevřít pusu, byl docela boj :D.

      Vymazat
  3. Ještě jsem ji nezkoušela, ale už několikrát jsem si ji chtěla koupit. Myslím, že při další návštěvě Sephory si ji odnesu:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si ji koupila, ale ještě jsem ji nestihla vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jí vyzkoušela hned, byla jsem zvědavá, jak bude fungovat :))

      Vymazat
  5. Sephora má bezvadné masky na obličej. Už dlouho se chystám vyzkoušt i tuhle ale ne se dokopat k tomu jet pro ni. No někdy se musím přemluvit, hrozně mě zajímá :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obličej jsem ještě žádnou nezkoušela, ale slyším na ně chválu, takže asi taky brzy vyzkouším :).

      Vymazat
  6. Já jsem na tyto masky slyšela samé chvály, ještě jsem nikdy nic podobnýho teda nezkoušela, 15 minut to mít na puse by bylo asi těžké, ale zas by mě to donutilo úplně odpočívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem tomu moc nevěřila, ale byla jsem z masky opravdu nadšená :).

      Vymazat
  7. Tuto masku jsem ještě nezkoušela, ale vypadá dobře :) máš hezký blog, sleduji :)

    OdpovědětVymazat