pátek 8. července 2016

Nákupy Douglas - červen

Nevím jak vy, ale já když jdu do obchodu pro nějakou konkrétní věc, tak si většinou odnesu ještě několik dalších, které zase tak moc nepotřebuji. Tentokrát jsem se vydala do Douglasu pro svoje oblíbené odličovací ubrousky a vy se můžete podívat, co všechno jsem ještě 'potřebovala' :).


Odličovací ubrousky jsou moje nejoblíbenější ze všech, které jsem zatím zkoušela. Jednak mě neštípu v očích, dokážou krásně odlíčit a obličej po nich není vůbec zalepený. Kromě všech těchto výhod je super i cena, protože jedno balení vyjde na 59 Kč, Proto jiné ubrousky už ani nekupuji a nevím, jestli chci nějaké ještě zkoušet.


Silk Therapy od Biosilku jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, a proto když jsem viděla tuto miniaturní verzi, tak jsem neváhala. Celkem jsem si totiž oblíbila hedvábí od Chi a slyšela jsem, že tenhle vlasový 'zázrak' by měl být ještě lepší. Tak uvidíme :). Cena za 15 ml byla 69 Kč.


Slečna u pokladny mi nabídla vlasovou masku s keratinem, vitamínem B a mangem. S maskami na vlasy nemám moc dobrou zkušenost, protože většinou jsem po nich měla vlasy zplihlé a brzy se mastily. Ale protože je léto a vlasy potřebují větší péči, tak jsem se ani dlouho nerozmýšlela. Masku jsem zatím zkoušela jednou a myslím, že se vypravím pro celé balení, protože vypadá, že bude super! Balení (25 ml) prý vydrží 2-3 použití a cena je 59 Kč.


Další věcí z Douglasu, která se u mně za červen objevila je lak na nehty (odstín č. 199) Vertigineuse. Objevila jsem ho v prvním Beauty boxu Marie Claire. Je to krásná malinová barva, která se na léto bude hodit. Zatím jsem lak jen zkoušela, ale barva je krásně sytá a při lakování stačí pouze jedna vrstva. Uvidíme, jak to bude s výdrží, ale zatím to vypadá dobře.

Posledními úlovky z mého nákupu jsou Soft Matte Lip Cream od NYX. Všichni je totiž tak chválili, a proto mi doma nemohly chybět. Vybrala jsem si dvě - odstín Istanbul a Ibiza. Většina odstínů byla vykoupená, takže moc velký výběr nebyl, ale až NYX konečně zprovozní e-shop, tak si jich určitě koupím víc, protože z nich jsem nadšená! Jedna vyjde na 179 Kč.



Tak nakonec těch věcí není tak moc, co myslíte? :)

A jaký je váš oblíbený výrobek od NYX? 


2 komentáře:

  1. Biosilk je opravdu zázrak, jen jsem vždycky líná si ho do vlasů mazat, než uschnou. A NYX TEKUTÉ RŤENKY jsou něco, co je na rtech tak neuvěřitelně pěkný, že nemám slov!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic lepšího než ty tekuté rtěnky jsem na rtech neměla :)

      Vymazat