čtvrtek 28. července 2016

Moje TOP 3 letní rtěnky

Léto je pro určitě nejoblíbenější roční období. Nejenže je krásně teplo, svítí sluníčko, čekají nás dovolené, ale i proto, že v létě nejradši nosím výraznější rtěnky, které jinak během roku moc neunosím. A dneska vám ukážu moje 3 nejoblíbenější, které toto léto používám skoro jako jediné. Všechny nejsou vyloženě letní, ale na tom podle mě až tak moc nezáleží :).






První rtěnka je od Alverde v odstínu 10 Muskat Brown. Tahle je zrovna z těch, které nejsou typicky letní, ale mně se tahle barva rtů alá Kylie Jenner moc líbí. Na rtech nejen skvěle vypadá, ale je i moc příjemná a hezky voní. Pigmentace rtěnky je super, klidně stačí jedna vrstva. Tahle rtěnka je z limitky Oriental Bazaar a ještě nedávno jsem ji viděla v DM ve výprodejovém stojánku za cca 70 Kč.


Maybelline Color Sensational v odstínu 422 Coral Tonic jsem koupila na začátku léta taky v DMku, kde ji měli za 129 Kč. Tohle je podle mě pravá letní barva - krásně korálová s jemně neonovým nádechem. Opět příjemně voní, má dobrou pigmentaci, ale protože je lehce hydratační, tak mi na rtech nevydrží moc dlouho. Každopádně na opálené pleti vypadá božsky!


Poslední oblíbenkyní je Soft Matte Lip Cream od NYX v odstínu 17 Ibiza. Tyhle rtěnky jsou moji miláčči! Mají krásně sametovou konzistenci, příjemně se nanáší a zasychají do matna, ale přitom rty absolutně nestahují a nedrolí se. Na rtech vydrží cca 3-4 hodiny. Jo, a nádherně voní! :) Takže pokud váháte, jestli je máte vyzkoušet, tak za mě určitě ano.




Na této fotce odstíny moc nevyniknou, hlavně ta poslední, Coral Tonic, vypadá světlejší.

                                             
                                    Jaké jsou vaše oblíbené letní rtěnky? :) K.

2 komentáře:

  1. Já jsem si k tomuhle nyxímu matnýmu lesku moc vstah neudělala. Čekala jsem (podle toho obřího bolmu kolem nich) prostě něco extra. A on je to jen lesk bez lesku, navíc takovéhle typy "lesků" mám doma taky a šahám po nich mnohem raději...
    Ale jsem upřímně ráda, že vyhovují alespoň někomu.
    Pěkný den. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on to podle me ani lesk byt nema ;). Ale jak říkáš, každému vyhovuje neco jiného ;).

      Vymazat