pondělí 25. července 2016

Koho sleduji na YouTube?

Nedávno jsem procházela svoje odebírané kanály na Youtube a zjistila jsem, že mimo těch nejznámnějších jich moc, co pravidelně ráda sleduju, není. Tak mě napadalo, že se o těch pár s vámi podělím, a třeba mi taky dáte tip na nějaké vaše oblíbence. Tentokrát se podíváme na českou YouTube scénu a někdy příště se můžete těšit i na zahraniční vlogery.

                                                            Anie Songe a Lukáš z Bali
Strašně sympatický mladý pár z Česka, který momentálně žije na Bali. Pro mě jsou obrovskou       
    inspirací a důkazem toho, že sny se opravdu plní, když jsme pro ně schopni něco udělat.


Be in Love
Myslím, že Kačku už dneska zná spoustu lidí, ale pokud se ještě najde někdo, kdo ji nezná, tak by to měl napravit. Strašně se mi na ní líbí to, že je svá a hlavně to, jak si dokáže užívat života :).



C'est la vie
Olinka je strašně sympatická maminka, která dokáže mluvit o čemkoliv a slibuju, že vás to bude bavit! A když se kouknete na videa s jejím manželem, tak je zábava zaručena stoprocentně :).


Ester Starling

Tady nedokážu říct, co přesně mě na Ester baví, ale dobře se poslouchá a já si ji strašně oblíbila. Však sami koukněte a uvidíte. Jo, a má super tetování :).


Hell Navrátilová

Hell je youtuberka, která si podle mně zaslouží mnohem víc odběratelů. Na videích jde vidět, že si na nich dává záležet a věnuje tomu spoustu času.


Just Ann

Na Ann jsem narazila díky jejím vlogům z Ameriky, a hned jsem musela zkouknout i ostatní její videa. Je to jedna z mála, u které kouknu opravdu na každé video. Prostě mě baví! :)


NotSoFunnyAny
Anežka je taky jedna z těch, která může mluvit o čemkoliv, a já to zkouknu jedním dechem. Myslím, že je to bezva oživení české YouTube scény. Ale podle mně není třeba ji více představovat, protože ji známe všichni :).


Veja Duláková
Věrču sleduju od jejího prvního videa a přijde mi, že se za tu dobu vůbec nezměnila :). Další slečna, u které se ráda podívám na každé video.


Terry MakeupTutorials
Terku už znáte taky určitě všichni, ale ta mi tu nemohla chybět. Netvoří jen tutoriály, ale taky vlogy a různé recenze, na které má i druhý kanál Pauzička s Terry.



A co vy, jaké YouTubery by jste mi doporučil? :) K.









Žádné komentáře:

Okomentovat